Ja na keju skoro nikada nisam video guzvu vas zato sto nema semafora i ne znam da li sam ikada video saobracajnu nesrecu tamo..A vozim jako dugo.Sa ova 4 semafora evo zivi bili pa videli bice guzva non stop i bice stalno neka nezgoda.
Grad sa najvise semafora po metru kvadratnom. Ali nesposobnim vozacima ni semafori ne pomazu. Sveo sam kretanje po gradu na minimum, predjem preko do Srema do vikendice i to je sve.
Predlazem uvodjenje i desne trake za skretanje u levo na kej
Semofor je kratak a ako naidju pesaci moze na zeleno da predje jedan autobus a, u najboljem slucaju pet vozila
Ova raskrsnica je jedini izlaz na kej svim vozilima iz pravca M.Gorkog i ostalih ulica do keja
Heroja Pinkija je haos,veoma prometna, nema nijedan semafor, a vozači retko kad stanu na pešačkom (kao da postanu bezobrazniji kad stignu na Telep). Uz to i trotoar je katastrofalan. Potreban je bar jedan semafor, a po mogućnosti 2-3 sinhronizovana.
Kada će na raskrsnici Cara Dušana i Laze Nančića da stave četvrti pešački prelaz sa semaforima. Kada već kradu pare na postavljanje signalizacije, neka stave jedan semafor za pešake i zebru na tu raskrsnicu. Imaju tri, fali četvrti.
Obnovom almaškog kraja (čitaj: vraćanjem almaškog kraja u 19. vek), mi sa Podbare prema centru možemo da izađemo samo samo Almaškom ulicom, i kada treba da pređemo Temerinsku...nema semafora. Skerlićeva je ionako već preopterećena. Ili da idemo na taj kej, pa oko pored banovine. Kako sa podbare doći do futoške, otići do železničke stanice, prema centru?
Ni jedan semafor ni jedan kruzni tok ni jedna saobracajna nesreca...malo pogled levo pa desno i ljudska briga kako automobila tako i pesaka...na limanu petrovaradinu sto pesackih ljudi i dalje prelaze gde stignu.
Saboraćajna signalizaciju kao da planira moja baba, Živana.
Šume semafora na svakih 25 metara, kolaps u svakoj glavnoj gradskoj arteriji. Umesto smišljanja smanjenja protoka i zapremine saobraćaja jednosmernim sistemima i zabranama ulazka vozila u zone, dobrim modelom ‘park and ride’ (Prag, Dablin npr) nove šumice semafora izniču.
Za ovo nisi u pravu,sedi malo na kej,pa da vidiš kako jurcaju tuda,za pešake je kocka kad treba da pređu put.A,pročitaj ponovo,da će semafori biti sinhronizovani.
Izuzetno rizicna raskrsnica koju planeri ignorisu je Almaska preko Temerinske u Dositejevu u kojoj prilikom prelaska svakom vozacu adrenalin ide na maksimum.
Kad bi vam oci sluzile svrsi, ne bi bio potreban ni jedan semafor za pesake, gadljiva je postala voznja duz bul Patrijarha Pavla a tako ce i biti sa kejom
Semafor planiran na svakih 100m, doslovno.
Majko mila, 50 godina posle ovih ce nam trebati da samo otklonimo budalastine koje su napravili, a bar jos toliko za stetu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biće postavljeno još semafora u Novom Sadu: Pogledajte na koje četiri lokacije će se nalaziti
Autor: Emir Kahrimanović
Novi Sad
•22.05.2025.
•11:10 > 11:44
Komentari 22
Lele
Ime
Archer
Dule
Dogodine u Botošu
Miki
Semofor je kratak a ako naidju pesaci moze na zeleno da predje jedan autobus a, u najboljem slucaju pet vozila
Ova raskrsnica je jedini izlaz na kej svim vozilima iz pravca M.Gorkog i ostalih ulica do keja
Marjaskas
LAZAR
Heroja Pinkija
Hm
Završite posao
Logika
a telep
Moler
Djomla
Seka Persa
Šume semafora na svakih 25 metara, kolaps u svakoj glavnoj gradskoj arteriji. Umesto smišljanja smanjenja protoka i zapremine saobraćaja jednosmernim sistemima i zabranama ulazka vozila u zone, dobrim modelom ‘park and ride’ (Prag, Dablin npr) nove šumice semafora izniču.
Valjda se tako najlakše ugraditi!
Bb-ns
Zare
Istina
Stari grad
PEZOS
Ah da, kad neko pogine onda ćemo dobiti i semafor.
Alen NS
Majko mila, 50 godina posle ovih ce nam trebati da samo otklonimo budalastine koje su napravili, a bar jos toliko za stetu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H